احداث ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان از سیل در دیواندره
کد خبر: 3908806
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

احداث ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان از سیل در دیواندره

رئیس اداره بهزیستی دیواندره گفت: در راستای تفاهم‌نامه طرح احداث منازل آسیب‌دیده از سیل، ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در این شهرستان احداث می‌شود.

ناصر کریمیان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از احداث 10 واحد مسکن مددجویی برای مددجویان بهزیستی دیواندره خبر داد و گفت: این واحدها با همکاری بهزیستی، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در روستاهای تابعه شهرستان دیواندره احداث خواهد‌ شد.

وی با اشاره به اینکه این واحدهای مسکونی برای مددجویانی خسارت‌دیده از سیل و زلزله اختصاص می‌یابد، افزود: به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تخصیص می‌یابد.

رئیس اداره بهزیستی دیواندره گفت: از محل طرح مقاوم‌سازی و بهسازی روستایی بنیاد مسکن مبلغ 31 میلیون تومان بلاعوض و ۱۶۰ کیسه سیمان تعلق خواهد گرفت.

وی به پیشرفت فیزیکی این پروژه اشاره کرد و افزود: فنداسیون این 10 واحد مسکونی اجرا شده و هم‌اکنون در حال احداث هستند و تا پایان سال‌ جاری نیز به بهره‌بردای خواهد رسید.

کریمیان با بیان اینکه از ابتدای سال‌ جاری مشکلات و موانع این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آن رفع شده است، یادآور شد: بسیج سازندگی به‌عنوان پیمانکار و تسهیل‌گر پروژه در این طرح فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha