تولید بیش از ۱۰۰۰ اثر فرهنگی ویژه فضای مجازی در کردستان
کد خبر: 3909432
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

تولید بیش از ۱۰۰۰ اثر فرهنگی ویژه فضای مجازی در کردستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از تولید 1833 اثر فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فضای مجازی در کانون پرورش فکری کودک‌ و نوجوان استان خبر داد.

سهیلا شیخی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه طرح «پیک امید» به منظور تولید آثار فرهنگی و هنری متناسب با رده سنی کودکان و نوجوان در فضای مجازی راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در این راستا مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان آثار تولیدی خود را باید در سایت طرح «پیک امید» بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح آموزش‌ها به جامعه هدف با خلاقیت‌های تصویری مربیان انجام می‌شود، افزود: اعضا می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.omid.kpf.ir و یا پرتال‌های کانون پرورش فکری در شبکه‌های مجازی از جمله اینیستاگرام مراجعه و نسبت به دریافت فایل‌های آموزشی مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از مربیان به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی با دربرگیری جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام کرده‌اند.

وی از تولید یک هزار و 833 اثر فرهنگی،هنری و ادبی ویژه فضای مجازی در کانون پرورش فکری کودک‌ونوجوان استان کردستان خبر داد و اعلام کرد: این آثار در قالب طرح پیک امید در فضای مجازی تولید شده و تاکنون ۲۴۶ مورد از این آثار به معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای بارگذاری در تارنمای پیک امید این کانون ارسال شده است.

شیخی عنوان کرد: آثار تولید شده شامل ۴۹۴ مورد شعر و ادبیات، ۴۱ قطعه عکس، ۲۷ مورد انیمیشن و فیلم، ۳۸۹ اثر هنرهای تجسمی، ۴۷ اثر هنرهای نمایشی، پنج مورد سرود، ۱۳۸ مورد بازی و سرگرمی، ۴۶۱ اثر کاردستی و اریگامی و ۲۳۱ مورد قصه‌گویی است.

وی یادآور شد: آثار تایید شده برای بارگذاری در تارنمای پیک امید نیز شامل ۴۸ اثر قصه گویی صوتی، ۹۵ اثر کاردستی، ۲۵ اثر انیمیشن و فیلم، ۳۰ اثر هنرهای تجسمی، ۳۱ اثر شعر و ادبیات، ۲ مورد عکس، سه اثر هنرهای نمایشی، چهار مورد سرود، هشت مورد بازی و سرگرمی است.

انتهای پیام
captcha