شرکت ۱۹۳ کردستانی در رشته تفسیر مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3909879
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

شرکت ۱۹۳ کردستانی در رشته تفسیر مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف کردستان از برگزاری آزمون تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان خبر داد و گفت: ۱۹۳ نفر از فعالان قرآنی استان در این رشته با هم به رقابت می‌پردازند.

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون رشته تفسیر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به صورت استانی روز جمعه 24 مردادماه در سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این آزمون 193 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد 107 نفر آقایان و 86 نفر بانوان هستند.

محمدی با اشاره به اینکه این مسابقه قرآنی شامل تفسیر سوره مریم است، بیان کرد: منبع این آزمون تفسیر نمونه ویژه اهل تشیع و صفوة التفاسیر ویژه اهل سنت است. برگزیدگان این مرحله از چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در شهریورماه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: برگزیدگان مرحله شهرستانی جواز حضور در مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی را دارند.

محمدی با اشاره به شرکت ۵۵۸ نفر کردستانی در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، یادآور شد: از این تعداد ۲۶۱ نفر را بانوان و ۲۹۷ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha