ضرورت حفظ جایگاه آذرآب در خاورمیانه
کد خبر: 3912135
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

ضرورت حفظ جایگاه آذرآب در خاورمیانه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ جایگاه آذرآب در سطح خاورمیانه با تولید باکیفیت و رقابت‌پذیر هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت از سوی کارکنان و کارگران لازم است و به بازگشت این واحد به روزهای رونق کمک کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، دوم مرداد در دیدار با شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب اراک با اشاره به مشکلات این شرکت و تأکید بر رونق خط تولیدی آن، اظهار کرد: مشکلات مدیریتی و سهامداری نباید در انگیزه کارگران این واحد تولیدی اثرگذار باشد و توجه به استفاده از ظرفیت موجود ضروری است.

وی بیان کرد: تمام ظرفیت آذرآب باید در جهت تحقق فرمایشات رهبری در حوزه اقتصادی باشد و لازم است در این راستا مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه در سطوح مختلف ملی و استانی نسبت به حل مشکلات این واحد تولیدی اقدام کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اهمیت توصیف کردن حفظ جایگاه این واحد تولیدی در سطح خاورمیانه با تولید باکیفیت و رقابت‌پذیر هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت از سوی کارکنان و کارگران، افزود: همت مضاعف کارگران این واحد تولیدی را به روزهای پر رونق بازمی‌گرداند.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی و دیگر سهامداران عمده اصلی شرکت صنایع آذرآب باید به جای دلالی و بورس‌بازی و افزایش سرمایه در بورس به دنبال رونق این واحد تولیدی باشد؛ چراکه بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر در آذرآب اشتغال دارند و باید با کار و تولید اشتغال این افراد حفاظت شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه واحدهای طراحی، فنی، خدمات پس از فروش و بازاریابی آذرآب نیز باید فعال‌‍تر از گذشته باشند و با تولید و خدمات با کیفیت حداقل نسبت به جذب بازار داخلی موفق عمل کنند، گفت: هم اکنون رقابت اقتصادی در نقاط مختلف جهان در پرورش مغزها، به کارگیری ایده‌های کارآمد و درآمدزا نهفته است و این مهم باید در صنایع استان به خصوص در این واحد تولیدی مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در تشریح وظایف کارگران در شرایط اقتصادی فعلی، تأکید کرد: در سالی که با نام جهش تولید هدفگذاری شده، وظیفه کارگران و فعالان عرصه تولید سنگین‌تر از دیگر اقشار جامعه است و انتظار می‌رود که در سایه تلاش شبانه‌روزی و هدفمند این قشر، ظرفیت‌های تولید کشور شکوفا شده و مشکلات اقتصادی رخت بربندد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهروری و تولید ناخالص ملی و رشد ارزش افزوده تنها با سرمایه‌گذاری در بخش تولید صورت می‌پذیرد و بالندگی این واحد تولیدی به خدمات کیفی نیروی انسانی ماهر در عرصه تولید وابسته و نیازمند است.

انتهای پیام
captcha