آرامستان «بهشت محمدی» روز عرفه تعطیل است
کد خبر: 3912814
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

آرامستان «بهشت محمدی» روز عرفه تعطیل است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا درب‌های آرامستان «بهشت محمدی» همچنان بسته است و شهروندان در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، مرتضی سنندجی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اظهار کرد: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا درب‌های آرامستان بهشت محمدی همچنان بسته است و شهروندان در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند.

وی افزود: شهروندان هر ساله در روزهای منتهی به عید قربان براساس رسم دیرینه در روز عرفه جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کردند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج بیان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا زیارت اهل قبور از ابتدای سال ممنوع اعلام شد تا از تجمع شهروندان در آرامستان بهشت محمدی جلوگیری به عمل آید.

سنندجی از بسته بودن درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه و عید قربان خبر داد و بیان کرد: درب‌های ورودی این آرامستان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بسته خواهد بود.

وی اعلام کرد: از ابتدای امسال خاکسپاری و کفن و دفن اموات با حضور تعداد بسیار محدودی از بستگان درجه یک متوفی انجام می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج یادآور شد: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شهروندان از حضور و تجمع مقابل درب آرامستان بهشت محمدی جهت زیارت اهل قبور در روز عرفه و عید قربان خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha