تعامل ائمه جمعه با دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای سطح آرامش مردم می‌شود
کد خبر: 3913203
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

تعامل ائمه جمعه با دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای سطح آرامش مردم می‌شود

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینكه نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است، گفت: تعامل و همکاری ائمه جمعه و جماعات با دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای سطح آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان امروز، 7 مردادماه در دیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی و اقامه نماز جمعه است که موجب اتحاد و برادری در جامعه اسلامی می‌شود و نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است که ائمه جمعه شهرستان لارستان نیز با استفاده از تریبون نماز جمعه وحدت، همدلی و  انسجام را در بین مسؤلان و مردم منطقه به‌وجود آورده‌اند.

وی از نماز جمعه به‌عنوان پایگاه ترویج فرهنگ والای اسلامی، روشنگری و محور وحدت یاد کرد و از حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه لار و تمامی ائمه جمعه منطقه لارستان اعم از شیعه و سنی به جهت همراهی و همدلی و عامل وحدت بین مردم و مسؤلان قدردانی کرد.

حسنی با تأكید بر اینكه نماز جمعه از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تعامل و همکاری ائمه جمعه و جماعات با دستگاه‌های اجرایی موجب ارتقای سطح آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان اظهار امیدواری كرد: امید است همچون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسؤلانه امام جمعه موجب تسهیل و تسریع فرآیند امور شهرستان باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی، امام جمعه لارستان نیز در این دیدار با بیان اینكه نماز جمعه محور مسائل دینی، مذهبی و سیاسی است، آگاهی‌بخشی، وحدت و همبستگی را از دیگر دستاوردهای نماز جمعه برشمرد و گفت: نماز جمعه در همه ابعاد جامعه اثرگذار است.

وی، همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان با ستاد نماز جمعه را قابل قبول دانست و بر افزایش این تعامل در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های نماز جمعه تأکید و بیان کرد: نماز جمعه دژ محکمی برای حراست از دستاوردهای نظام است و کارکرد آن دارای ساختار دائم و اساسی در حوزه دینی و سیاسی است.

موسوی با بیان اینکه تعامل و همدلی امام جمعه با دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پیشبرد امور مؤثر است، تأکید کرد: هر فعالیت و کاری برای این مردم صورت گیرد در حقیقت این عملکردها و این فعالیت‌ها کارهای نظام است.

امام جمعه لارستان با تصریح اینکه همه ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، گفت: امروز در جایگاه خدمت به مردم قرار داریم و نیار داریم با وحدت و همدلی در جهت انجام کار میان تمام مسؤلان نهایت توان خود را برای حل مسائل و مشکلات به‌کار ببندیم که شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام
captcha