پویش بزرگ اهدای گوشت به آسیب دیدگان کرونا در روز عید قربان به ‌یاد حاج ‌قاسم
کد خبر: 3913626
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
معروفی اعلام کرد:

پویش بزرگ اهدای گوشت به آسیب دیدگان کرونا در روز عید قربان به ‌یاد حاج ‌قاسم

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان گفت: پویشی را فعال کردیم که هر ناحیه مقاومت یک قربانی، هر حوزه مقاومت یک قربانی، هر پایگاه بسیج یک قربانی و هرمسجد یک قربانی در روز عید سعید قربان به‌نام شهید سلیمانی قربانی و گوشت آن را بین خانواده‌هایی که به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند توزیع کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله(ع) استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان امروز پنجشنبه، 9 مردادماه با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی چهل سال مجاهدت کرد و امسال در این ایام و عید سعید قربان اولین عید قربانی آن شهید عزیز است.

وی افزود: با هماهنگی به‌عمل آمده و با یک ابتکار در سپاه ثارالله، پویشی را فعال کردیم که هر ناحیه مقاومت یک قربانی، هر حوزه مقاومت یک قربانی، هر پایگاه بسیج یک قربانی و هرمسجد یک قربانی در روز عید سعید قربان به‌نام شهید سلیمانی قربانی و گوشت آن را بین خانواده‌هایی که به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شدند توزیع کنند و این بزرگ‌ترین انفاق در جریان کمک مؤمنانه است.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با بیان اینکه شروع کمک مؤمنانه از اول دهه امامت در مرحله دوم کمک مؤمنانه در کشور و در استان است، بیان کرد: از همه دعوت می‌کنیم که این موضوع را در سراسر استان با همدلی و همفکری و صمیمیت دنبال کنند که به یک نتیجه خوبی برای مردم برسد.

معروفی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند در پویش قربانی بزرگ شرکت کنند، می‌توانند به مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسییج سپاه در سراسر استان کرمان مراجعه کنند تا نذورات آنها را تحویل بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آنها را ذبح و توزیع کنند.

انتهای پیام
captcha