تجلیل از ۳۱ برگزیده مسابقه تفسیر سوره «حجرات» در کردستان
کد خبر: 3915529
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

تجلیل از ۳۱ برگزیده مسابقه تفسیر سوره «حجرات» در کردستان

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به معرفی نفرات برگزیده مسابقه قرآنی تفسیر سوره «حجرات»،‌ اظهار کرد: ۳۱ نفر از برگزیدگان این مسابقه قرآنی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حسین شهسواری، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگوبا ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و عدم امکان برگزاری برنامه‌های قرآنی و دینی، در این راستا معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی به برگزاری مسابقات قرآنی در فضای مجازی ویژه طلاب و روحانیون اقدام کرده است که بسیار مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر سوره حجرات افزود: مسابقه تفسیر سوره حجرات بر اساس تفسیر «مجمع البیان» و «تفسیر بیضاوی» به همت واحد قرآنی معاونت فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن کریم و ایجاد شور قرآنی بین آحاد مردم را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه قرآني دانست و عنوان کرد: متسابقان تا تاریخ 26 تیرماه سال‌جاری فرصت ارسال جواب سؤالات را داشتند.

وی با اشاره به شرکت 43 نفر در این مسابقه قرآنی اعلام کرد: نفرات برگزیده این مسابقه معرفی و در نهایت 31 نفر از برگزیدگان مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

حجت‌‌الاسلام شهسواری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مطلع عشق» در فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: شرکت در این مسابقه کتابخوانی برای عموم آزاد بوده و علاقمندان با مراجعه به کانال عشاق محمد در ایتا به آدرس https://eitaa.com/tebyan_aminkord می‌توانند این کتاب را دانلود کنند.

وی یادآور شد: سؤالات مسابقه کتابخوانی مطلع عشق روز 25 مردادماه همزمان با روز خانواده بر روی کانال مذکور بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha