اعلام فراخوان پویش «روضه خانگی» در کردستان
کد خبر: 3917103
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

اعلام فراخوان پویش «روضه خانگی» در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از اعلام فراخوان پویش «روضه خانگی» به مناسبت فرارسیدن ایام سوگوای سرور و سالار شهیدان در استان کردستان خبر داد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان پویش «روضه خانگی» به مناسبت فرارسیدن ایام سوگوای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت شهدای درمان در استان کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش در دو بخش هنری و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود، افزود: در بخش هنری علاقمندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های پادکست، خوشنویسی، عکاسی، ویدئو، نقاشی، خط و تایپوگرافی و در بخش چندرسانه‌ای نیز در رشته‌های سخنرانی، معرفی کتاب و نشست به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از راه‌اندازی این پویش به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا خبر داد و اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پویش 26 مهرماه سال جاری اعلام شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه پویش به آدرس انیستاگرامی isqa.ir ارسال کنند و یا با شماره 66402882 تماس حاصل کنند.

آوج در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان با ارسال پیامک «لبیک یا حسین» به سرشماره ۱۰۰۰۰۰۱۱۴ می‌توانند مشارکت خود در این پویش را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha