سازمان تبلیغات اسلامی پرچم‌دار یادآوری ارزش‌های دینی است
کد خبر: 3919082
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

سازمان تبلیغات اسلامی پرچم‌دار یادآوری ارزش‌های دینی است

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی پرچم‌دار یادآوری ارزش‌های دینی است، بیان کرد: هر نهادی یا ارگانی که مزین به واژه‌های ارزشی باشد وظیفه آنها سنگین‌تر است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شهر بیجار، شامگاه گذشته، 4 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم اظهار کرد: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت دادن جامعه اسلامی به سوی کمالات بوده که در این راستا وظیفه تبلیغات اسلامی بسیار سنگین است.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی برخواسته از دین دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی بستر لازم را برای اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه فراهم می‌کند و به ترویج آموزه‌های دینی می‌پردازد.

امام جمعه شهر بیجار با تأکید بر اینکه هر کجا یاد خدا باشد، پیروزی هم وجود دارد، بیان کرد: یکی از برکات وجود حضرت امام خمینی(ره) ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تقویت مسائل دینی و مذهبی است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی پرچم‌دار یادآوری ارزش‌های دینی است، اظهار کرد: هر نهادی یا ارگانی که مزین به واژه‌های ارزشی باشد وظیفه آنها سنگین‌تر است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه از جمله اهداف مهم تبلیغات اسلامی است که در راستای این امر مهم باید بیش از پیش تلاش کرد.

وی رویکرد تبلیغات اسلامی در دوره جدید بر مبنای دو محور دانست و عنوان کرد: توجه به ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و ظرفیت انسانی و فکری از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان هم افزایی و همفکری با سایر ارگان‌ها را محور دوم رویکرد تبلیغات اسلامی دانست و عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید سعی کند در راستای رسیدن به اهداف خود با سایر ارگان‌ها تعامل و هم افزایی داشته باشد.

وی شهرستان بیجار را دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی دانست و یادآور شد: باید سعی شود از این ظرفیت‌ها در راستای اشاعه ارزش‌های دینی بهره برد و بستری برای آموزش مبانی دینی ایجاد کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حجت‌الاسلام خلیل مختاری‌نیا، به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی شهر بیجار معرفی شد.

انتهای پیام
captcha