برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف مازندران در بابل
کد خبر: 3920905
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف مازندران در بابل

مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مسابقات چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران از ۱۸ تا ۱۹ شهریورماه در بابل خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف در بابلحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم استان مازندران سه‌شنبه ١٨ شهریورماه ٩٩ ویژه خواهران و چها شنبه ١٩ شهریورماه ویژه برادران در آستانه امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعا خوانی با حضور داوران مجرب استانی و کشوری برگزار می‌شود.
سیفی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه شد تا متسابقین بر اساس نوع رشته در زمان مشخص شده در محل مسابقه حضور بهم رسانند و استفاده از ماسک نیز برای همه شرکت‌کنندگان الزامی است.
وی افزود: زمان حضور رشته‌های حفظ ساعت٧:٣٠ و زمان حضور رشته‌های ترتیل و قرائت ساعت ١٤عصر تعیینشده است.
مدیر اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: متسابقین رشته‌های دعاخوانی نیز رأس ساعت ۸ در محل برگزاری مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام
captcha