تقویت ایمان و احساس مسئولیت لازمه خدمت سربازی است
کد خبر: 3924790
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

تقویت ایمان و احساس مسئولیت لازمه خدمت سربازی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه نگاه به درون و تقویت ایمان و اعتقادات لازمه حرکت در مسیر خدمت سربازی است، بیان کرد: بر این اساس تقویت باورهای دینی سربازان و ایجاد روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی بین این قشر از برنامه‌هایی بوده که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، در همایش تجلیل از سربازان وظیفه عمومی و آیین گرامیداشت روز سرباز که شامگاه گذشته، یکم مهرماه در حسینیه سپاه برگزار شد، اظهار کرد: سربازان درو دوران دفاع مقدس حضور فعالانه و نقش برجسته‌ای را برعهده داشتند که در این راستا باید در هفته دفاع مقدس در کنار قدردانی از دلاورمردان این عرصه، از سربازان نیز تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوران خدمت مقدس سربازی فرصتی برای خدمات‌رسانی به مردم و دفاع از کیان و مرزهای کشور است، افزود: در این راستا سربازان برای ارائه خدمات هر چه بهتر الگوهای مناسبی را برای خود برگزینند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نگاه به درون و تقویت ایمان و اعتقادات را لازمه حرکت در این مسیر نورانی دانست و بیان کرد: بر این اساس تقویت باورهای دینی سربازان و ایجاد روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی بین این قشر از برنامه‌هایی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: امروز بنیه دفاعی کشور ما متکی به نیروی جوانی است که در دوران سربازی گام‌های مؤثری در راه حفظ امنیت کشور ودفاع از آب و خاک خود برمی‌دارند.

سردار حسینی با بیان اینکه سربازان انقلابی از زینت‌های انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: جایگاه این افراد در حفظ دستاوردهای انقلاب ستودنی است و باید قدردان خدمات سربازان وظیفه باشیم.

وی ادامه داد: سربازان مظهر نیرو، قدرت، و نشاط و لبریز از عشق و امید هستند و دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادها، کارآمدی‌ها، بصیرت‌افزایی و ارتقای کارایی و کارآمدی جوانان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان یادآور شد: در این روز سعی کردیم با حضور سربازان سپاه بیت‌المقدس از حماسه و دلاورمردی‌های عزیزان سرباز تکریم و تجلیل داشته باشیم و ان شاء‌الله این حماسه و فرهنگ به نسل جوان هم منتقل شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از جمعی از سربازان نمونه سپاه بیت‌المقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha