فعالیت مؤسسات قرآنی بیجار به صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3926731
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

فعالیت مؤسسات قرآنی بیجار به صورت مجازی برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه فعالیت مؤسسات قرآنی بیجار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآن در فضای مجازی، شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

فعالیت مؤسسات قرآنی بیجار به صورت مجازی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی از مهم‌ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی، اجتماعی، دنیوی و اخروی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت انس با قرآن اشاره و عنوان کرد: به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیریم، دچار خسارت و ضرر خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تربیت بر اساس آموزه‌های قرآنی اولویت اصلی فعالیت مؤسسات قرآنی است، عنوان کرد: کودکان ما باید از سنین کودکی با قرآن و آموزه‌های ارزشمند دین اسلام آشنا شوند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه فعالیت مؤسسات قرآنی بیجار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود با فعالیت بیش از پیش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی شاهد ترویج فرهنگ دینی و آموزه‌های قرآنی در شهرستان باشیم.

وی همچنین بر توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی شهرستان بیجار تأکید کرد و یادآور شد: توسعه کمی و کیفی مراکز قرآنی برنامه مهم و اولویت‌دار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار است.

انتهای پیام
captcha