چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل استرآبادی برگزار می‌شود
کد خبر: 3927996
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله محمد فاضل استرآبادی برگزار می‌شود

معاون مدرسه علمیه فیضیه مازندران از برگزاری چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی در ۲۴ مهرماه خبر داد.

1به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران حجت‌الاسلام محمد صادق فاضل، معاون مدرسه علمیه فیضیه مازندران گفت: چهارمین سالگرد ارتحال آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم بیست و چهارم مهرماه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران سخنرانی می‌کند.

معاون مدرسه علمیه فیضیه مازندران، ولایت مداری، ساده زیستی و مردم داری را از جمله شاخصه‌های مهم آیت الله فاضل استرآبادی عنوان کرد و گفت: زهد و تواضع آیت الله فاضل (ره) از وی به عنوان یک شخصیت کم نظیر در حوزه ساخت.

وی با بیان اینکه آیت الله فاضل استرابادی و ولایی عمر با برکت خود را برای نشر و تعلیم معارف اسلامی صرف کرد، افزود: این عالم وارسته با مردم ارتباط عمیق داشت و بیت و مدرسه ایشان مأمن و پناهگاهی برای مردم به ویژه محرومان و مستضعفان بود.

 فاضل با بیان این که امروز طلاب باید بیش از پیش سیره علمی و عملی بزرگان حوزه و علمای دین را مطالعه کنند، بیان کرد: شخصیتی همچون آیت الله فاضل استرآبادی (ره) بهترین الگو برای طلاب جوان حوزه است.

انتهای پیام
captcha