اجرای طرح «احسان ماندگار» در قروه
کد خبر: 3929752
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

اجرای طرح «احسان ماندگار» در قروه

مدیرکل اوقاف استان کردستان از آغاز طرح «احسان ماندگار» به مناسبت گرامیداشت دهه وقف و سالروز شهادت امام رضا(ع) دیروز، ۲۶ مهرماه در شهرستان قروه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) طرح «احسان ماندگار» و توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان در راستای اجرای نیت واقفان دیروز، 26 مهرماه در سطح این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: در این راستان در اولین روز آغاز طرح احسان ماندگار بیش از 800 بسته مواد غذایی و بهداشتی از محل اجرای نیات واقفان قروه‌ای بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف استان کردستان بیان کرد: از ابتدای بیماری کرونا تا کنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند استان کردستان توزیع شده است که این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی به اجرای طرح مهر تحصیلی در سطح استان کردستان همزمان با این ایام خبر داد و عنوان کرد: طرح مهر تحصیلی هر ساله با کمک به تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند به اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز‌های آموزش مجازی دانش‌آموزان بی‌بضاعت اعلام کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش مجازی به دانش‌آموزان نیازهای آموزشی آن‌ها متفاوت شده و خرید تبلت برای حضور در کلاس‌های آموزشی به نیاز اساسی این روزهای خانواده‌های نیازمند تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان تهیه تبلت برای این دانش‌‌آموزان را در اولویت امور خود قرار داده است، یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه نیز به تهیه و توزیع 50 عدد تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان اقدام کرده است.

انتهای پیام
captcha