پلیس با اقدامات خود مهربانی را به مردم هدیه می‌دهد
کد خبر: 3929958
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

پلیس با اقدامات خود مهربانی را به مردم هدیه می‌دهد

رئیس هیئت امنای آستان مقدس علی‌بن حمزه(ع) شیراز با بیان اینكه نیروی انتظامی به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارد، گفت: کارکنان ناجا با اقدامات خود به مردم مهربانی هدیه می‌دهند و نظم و امنیت را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

به گزارش ایكنا از فارس، در اولین روز از گرامیداشت هفته ناجا، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان امروز، 27 مهرماه در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه‌بن موسی الکاظم(ع) در شیراز حضور یافته و حرم مقدس این امامزاده والامقام را زیارت کردند.

سیدحسین ذوالانوار، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت علی‌بن حمزه‌بن موسی‌الکاظم(ع) در این مراسم، گفت: دشمنان همواره به دنبال تضعیف ملت و کشور ایران بوده‌اند و به بهانه‌های مختلف سعی دارند تا مانع پیشرفت این مرز و بوم شوند.

وی ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده انتظامی استان فارس و کارکنان انتظامی زیر مجموعه، تصریح کرد: کارکنان ناجا سربازان امام زمان(عج) هستند که با اقدامات خود به مردم مهربانی هدیه می‌دهند و نظم و امنیت را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

ذوالانوار افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارد که این موضوع باعث افتخار و جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بر آن شدیم تا آغاز برنامه‌های هفته ناجا را حضور در حرم امامزادگان عظیم‌الشأن شهر شیراز از جمله حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه‌بن موسی‌الکاظم(ع) قرار دهیم تا با توسل و واسطه قرار دادن این بزرگواران، از خداوند بزرگ بخواهیم تا ما را در راه خدمت‌رسانی به مردم و تأمین نظم و امنیت در جامعه یاری رساند.

انتهای پیام
captcha