اهدای تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان از سوی خیر بیجاری
کد خبر: 3930839
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

اهدای تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان از سوی خیر بیجاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از خدمات خیرین سلامت به ویژه در این ایام سخت کرونایی گفت: با کمک خیر سلامت بیجاری کلنگ احداث ساختمانی جهت بخش ICU در بیمارستان امام حسین(ع) در بیجار بر زمین زده شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان دیروز، یکم آبان ماه در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بخش ICU با اشاره به اقدامات خداپسندانه خیرین در بحران کرونا و شرایط سخت اقتصادی اشاره و اظهار کرد: این نیت خیرخواهانه خیرین سلامت بسیار ارزشمند و اقدامی نیک خواهد بود.

وی افزود: احداث این ساختمان جهت تخصیص بخش آی سی یو اقدامی ارزشمند در راستای بهبود خدمت‌رسانی به بیماران شهرستان و شهرهای تابعه خواهد بود‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان این ساختمان با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر و با ۸ تخت مراقبت‌های ویژه طراحی شده است که در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه به همت خیر عرصه سلامت خواهیم بود.

وی با تقدیر از وراث مرحوم جعفر رضاوند، به عنوان خیر عرصه سلامت، بیان کرد: این اقدام نیک‌اندیشانه و اهدای مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای ساخت این ساختمان موجب شادی روح آن درگذشته و باقیات و صالحاتی جاری است.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان کردستان با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین(ع) تنها بیمارستان در ارائه خدمات به شهرستان بیجار است، عنوان کرد: با اهتمام جدی باید مشکلات موجود در بیمارستان را مرتفع و همه برای تأمین سلامت جامعه تلاش کنیم.

گفتنی است؛ در ادامه این سفر و طی بازدید مدیران ارشد استانی از رختشویخانه و آشپزخانه بیمارستان مذکور به همت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای نوسازی سیستم رختشویخانه و تجهیزات آشپزخانه این بیمارستان موافقت شد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تیم همراه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) در بیجار، از بیماران بستری در بخش کرونا عیادت کردند و مشکلات و پرونده‌های موجود را مورد بازرسی و نظارت قرار دادند.

انتهای پیام
captcha