برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در قروه
کد خبر: 3932342
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در قروه

مدیر کانون مسجد قاسمیه قروه از برگزاری کارگاه آموزشی «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» در کانون قاسمیه قروه خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با حضور اعضای کانون و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت امروز، ۱۰ آبان‌ماه در قروه برگزار شد.

جواد رضایی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری مسجد قاسمیه شهرستان قروه، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون قاسمیه قروه اظهار کرد: کارگاه سبک زندگی ايرانی ـ اسلامی با هدف بصیرت‌افزایی خانواده‌ها و در راستای سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی کانون به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

وی افزود: سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی در سرفصل‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی به صورت هفتگی در این کانون برگزار می‌شود.

مدیر کانون مسجد قاسمیه قروه با اشاره به اینکه در ایام تابستان کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، تشکیل گروه سرود و اردوهای آموزشی تفریحی برای اعضای کانون فرهنگی - هنری قاسمیه برگزار شد، بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح‌های اوقات فراغت در قالب طرح تابستانه فهما به صورت مجازی پیگیری و اجرا شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأثیرپذیری کلاس‌های کانون به خاطر شیوع بیماری عنوان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا سعی براین بود تا با بهره‌گیری از فضای مجازی کلاس‌ها و فعالیت‌های کانون فرهنگی - هنری قاسمیه تداوم یابد.

رضایی تجليل از برترين‌های قرآني، تجلیل از حافظان و مؤذنان مسجد، ديدار اعضای کانون با امام جمعه و برگزاری مراسم آغاز امامت صاحب الزمان (عج) و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی بین مردم را از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در طرح تابستانه فهما برشمرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار در این کانون اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرحله ضدعفونی معابر عمومی قروه در دستور کار این کانون قرار گرفت و با همت اعضای جوان کانون انجام شد.

رضایی به مشکلات پیش‌روی این کانون پرداخت و افزود: نبود اعتبار و عدم تخصیص بودجه به کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد از مشکلات ماست و به همین دلیل امکان برگزاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها از کانون‌ها گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: کانون فرهنگی ـ هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان قروه،‌3 سال است که راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۶۲ نفر عضو دارد.

انتهای پیام
captcha