فرهنگ مقابله با مستکبران برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3932757
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

فرهنگ مقابله با مستکبران برای نسل جوان تبیین شود

سرپرست دانشگاه آزاد بجنورد با اشاره به اهمیت یادآوری یوم‌الله ۱۳ آبان برای نسل جوان در جامعه اسلامی تأکید کرد: فرهنگ مقابله با مستکبران جهانی باید برای نسل جوان تبیین شود.

فرهنگ مقابله با مستکبران جهانی برای نسل جوان تبیین شودمحسن مرادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طی سال‌های طولانی با سختی‌های فراوانی که وجود داشت، با هجمه‌های مختلف استکبار جهانی مقابله کردیم که این فرهنگ و مقابله با مستکبران جهانی باید برای نسل جوان بیان شود و انتقال دستاوردها به نسل جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسئول کمیته دانشجویی ستاد 13 آبان خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر با هجمه‌های استکبار جهانی مواجه هستیم که این اقدامات موجب افزایش وحدت بین ملت و بویژه نسل جوان می‌شود به عوان نمونه جانبداری رئیس جمهور فرانسه از اقدام شنیع هتک حرمت پیامبر(ص) و افزایش وحدت بین نسل جوان، تأیید کننده این مسئله است.

مرادی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص 13 آبان، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، در روز 13 آبان هیمنه آمریکا از بین رفت و در حال حاضر نیز تمام کشورهای دنیا پی بردند که آمریکا کاری جزء جاسوسی و به خطر انداختن منافع کشورهای دیگر، ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بصیرت استکبارستیزی در تمام کشورهای دنیا شکل گرفته است، تصریح کرد: به طور قطع تمام کشورهای دنیا، حماسه آفرینی ملت ایران در روز 13 آبان را مورد تحسین قرار می‌دهند.

مرادی با بیان اینکه زمینه ترویج فرهنگ استکبارستیزی در بین جوانان، وجود دارد، تأکید کرد: فرهنگ خودباوری لازم است که به درستی به نسل جوان منتقل شود و هر اندازه که این فرهنگ در بین جوانان افزایش پیدا کند، نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نیز خنثی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد بجنورد با اشاره به توافق برجام، تصریح کرد: تمام دنیا دیدند که آمریکا با تمام ادعاهایی که داشت، به راحتی یک سند بین‌المللی را زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد که همین مسئله موجب شد تا نسل جوان ما توجه بیشتری به خودباوری داشته باشند. برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، خون‌های زیادی ریخته شده و به طور قطع با تمام توان خود از خون‌های ریخته شده برای انقلاب اسلامی محافظت خواهیم کرد.

مرادی همچنین با اشاره به برنامه‌های کارگروه دانشجویی 13 آبان، تأکید کرد: چند برنامه محوری در سال جاری با توجه به شیوع کرونا، وجود دارد که دعوت از سخنران کشوری به صورت وبیناری با رویکرد تبیین فرهنگ استکبارستیزی برای نسل جوان، برگزاری کرسی های ازاداندیشی و مسابقات کتابخوانی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha