روند افزایشی صدور مجوز سرمایه‌گذاری و اشتغال در اردبیل
کد خبر: 3935183
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

روند افزایشی صدور مجوز سرمایه‌گذاری و اشتغال در اردبیل

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل از افزایش میزان صدور مجوز سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان در نیمه اول سال جاری خبر داد.

روند افزایشی صدور مجوز سرمایه گذاری و اشتغال در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، قادر تقی‌زاده، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل، 24 آبان‌ماه، از افزایش میزان صدور مجوز سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان اردبیل خبر داد و گفت: در نیمه اول سال جاری ۴۸۸ مجوز با اشتغال زایی ۱۱ هزار و ۵۱۶ نفر صادر شده که میزان کل سرمایه گذاری آن حدود ۶۱ میلیارد ریال و ۴۰ میلیون دلار است.

وی افزود: سازمان صمت با تعداد ۲۸۶ مجوز و اشتغال زایی شش هزار و ۹۷۲ نفر و میزان سرمایه گذاری ۲۵/۴۲۳ میلیارد ریال و بالای ۴۰ میلیون دلار بالاترین سهم را از نظر تعداد مجوز و میزان سرمایه گذاری و اشتغال در سال ۱۳۹۹ دارد.

تقی‌زاده گفت: سازمان جهاد کشاورزی با تعداد ۱۷۸ مجوز و با اشتغال زایی سه هزار و ۶۷۹ نفر و سرمایه گذاری بالای ۲۷ میلیارد ریال از نظر میزان سرمایه گذاری و اشتغال در ردیف دوم و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تعداد ۲۴ مجوز و اشتغال زایی۸۷۵ نفر و سرمایه گذاری بالای هشت میلیارد ریال در ردیف سوم قرار دارد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان، اظهار کرد: تعداد مجوز‌های صادر شده توسط سه دستگاه سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در شش ماهه سال قبل ۴۲۵ مجوز با میزان اشتغال زایی ۱۱ هزار و ۴۶۸ نفر و میزان سرمایه گذاری بالای ۵۳ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام
captcha