توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بیجاری
کد خبر: 3935816
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

توزیع بیش از ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بیجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار از توزیع بیش از ۶ هزار بسته کمک معیشتی در ایام کرونا به مردم این شهرستان خبر داد.

سیدمرتضی میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه در راستای کاهش درد و آلام نیازمندان بیجاری طرح کرامت در این شهرستان اجرا شده است، اظهار کرد: به همت بسیج سپاه شهرستان بیجار در قالب طرح کرامت تعدادی از نیازمندان مناطق حاشیه‌ای این شهرستان از سوی پزشکان جهادگر ویزیت و تعدادی اقلام پزشکی رایگان در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کاهش درد و مشکلات مردم مناطق حاشیه‌ای شهر بیجار از مهم‌ترین اهداف طرح کرامت است، افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کرامت بی ادعا معضلات اجتماعی مردم را پیگیری و در راستای رفع آن تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای ذکر و عنوان کرد: مردم حاشیه‌نشین شهرستان نیز همانند سایر مردم سطح شهر مستحق استفاده و بهره از امکانات اولیه هستند.

وی به دیگر اقدامات انجام شده این طرح اشاره و اعلام کرد: علاوه بر ویزیت رایگان خانواده‌های نیازمند در مناطق حاشیه‌ای امور دیگری نیز پیگیری شده است که تعدادی اقلام پزشکی و بهداشتی مانند تشک‌های مواج توسط سپاه بیجار خریداری و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات اقتصادی فراوانی برای خانواده‌‌ها شده است، یادآور شد: سپاه بیجار تاکنون بیش از شش هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha