وجود بیش از ۲۲۰ زندانی جرام غیرعمد در زندان‌های کردستان
کد خبر: 3936374
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

وجود بیش از ۲۲۰ زندانی جرام غیرعمد در زندان‌های کردستان

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از وجود بیش از ۲۲۰ زندان جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم با ورود سپاه به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بتوانیم زمینه شادی خانواده‌های این زندانیان را در این ایام سخت فراهم آوریم.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سپاه پاسداران بر اساس تفاهمنامه منعقده شده با ستاد دیه و اداره کل زندان‌های استان کردستان در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه خود به یاری زندانیان جرائم غیرعمد خواهد آمد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه سپاه پاسداران در تلاش است تا بتواند تعدادی از زندانیان نیازمند و در معرض آسیب را از زندان‌های کردستان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگرداند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از وجود بیش از 220 زندان جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با ورود سپاه به موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بتوانیم زمینه شادی خانواده‌‌های این زندانیان را در این ایام سخت فراهم آوریم.

وی با ابراز خرسندی از ورود سپاه به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد عنوان کرد: سپاه پاسداران از بدنه مردم است و همواره نيرويي خادم براي حفظ امنيت و آرامش كشور و مجموعه‌ای مؤثر در كمك به مردم در بخش‌های مختلف از جمله محروميت‌زدايی بوده و خواهد بود.

فتحی با اشاره به آغاز طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از محل کمک‌های مؤمنانه را چهارم آذرماه ذکر و عنوان کرد: در کنار فراهم کردن زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد سپاه در تلاش است تا خدمات دیگری از جمله ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان، ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان آزاد شده و واجدالشرایط، کمک به رفع نیازمندی‌های خانواده‌های زندانیان نیازمند و ... را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha