آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در کردستان
کد خبر: 3936948
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در استان کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، خالد جعفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، امروز، 3 آذرماه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در استان کردستان، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی استان کردستان در دو مرحله انجام می‌شود که برای این دو مرحله سه میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: در مرحله اول توزیع این بسته‌های معیشتی 10 هزار بسته بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد که هزینه این بسته‌های معیشتی را مردم و خیرین استان کردستان تأمین کرده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، شکر و رب است، بیان کرد: بسته‌های توزیعی شامل یک کیسه برنج، دو عدد مرغ منجمد (سه کیلوگرم)، دو قوطی روغن سرخ‌ کردنی، یک کیلوگرم شکر و یک رب ۸۰۰ گرمی است که بدست اقشار نیازمند خواهد رسید.

وی با اشاره به تحویل این بسته‌های معیشتی به فرمانداری‌‌های شهرستان‌های مختلف استان اعلام کرد: در مرحله دوم نیز 10 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند استان کردستان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان یادآور شد: در شهریورماه امسال نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان در استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha