توزیع نان رایگان در محلات حاشیه شهر سنندج
کد خبر: 3938316
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

توزیع نان رایگان در محلات حاشیه شهر سنندج

رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان از توزیع نان رایگان در پنج محله حاشیه شهر سنندج در راستای اجرای پویش کمک‌های مؤمنانه خبر داد.

فرهاد فرهادی، رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور اجرای پویش کمک مؤمنانه توسط این اداره‌کل از هشتم آذرماه تاپایان هفته پنج نانوایی در نواحی حاشیه شهر سنندج به پخت و توزیع نان رایگان اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه محلات حاشیه شهر نایسر، ننله، کانی کوزله، فرجه و عباس‌آباد سنندج اقدام به توزیع نان رایگان کردند، افزود: در هر نانوایی با هزینه 840 هزار تومان نان رایگان پخت کرده و بین مردم این نواحی توزیع کردند.

فرهادی با اشاره به اینکه در این راستا تاکنون ۱۶ هزار و ۸۰۰ قرص نان رایگان توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان در محلات حاشیه شهر سنندج توزیع شده است، افزود: تاکنون یک هزار خانوار نیازمند استان کردستان به صورت روزانه نان رایگان دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی خانوارها به ویژه در نواحی حاشیه شهر سنندج یادآور شد: این امر می‌طلبد تا کمک‌های مؤمنانه در استان کردستان در این شرایط کرونایی استمرار یابد تا بتوان گام ارزشمندی در راستای کمک به افراد آسیب‌دیده از کرونا برداشت.

انتهای پیام
captcha