نمایان شدن چهره پلید دشمنان با ترور شخصیت‌های علمی ایران
کد خبر: 3938628
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

نمایان شدن چهره پلید دشمنان با ترور شخصیت‌های علمی ایران

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: ترور دانشمندان علمی ایران چهره پلید دشمن را برای ملل، کشورها و افرادی که ماهیت رژیم صهیونیست و آمریکا برایشان آشکار نیست، بیش از پیش نمایان می‌کند.

نمایان شدن چهره پلید دشمنان با ترور شخصیت‌های علمی ایرانحجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: هدف دشمنان از ترور شخصیت‌های برجسته، تأثیرگذار و به‌ویژه چهره‌های علمی و مؤثر در صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور، توقف پیشرفت علمی ایران در این زمینه‌ها است. جمهوری اسلامی ایران در هر زمینه‌ای پیشرفت و جایگاه برتری پیدا کند، دشمنان نسبت به آن حساس شده و احساس خطر می‌کنند صنعت هسته‌ای، دفاعی، موشکی و علمی از جمله این موارد هستند.

مجتهدشبستری بیان کرد: استکبار جهانی دست به ترورهای کور می‌زند غافل از اینکه به لطف و یاری خدا، با تدبیر شایسته مقام معظم رهبری، مسئولان دلسوز و جوانان ارزشمند، افتخار آفرینی‌های کشور ما متوقف نشده و ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: فقدان شخصیت‌های علمی، با اینکه ضایعه‌ سنگینی بوده و دل‌ها را متأثر کرده است، اما نمی‌تواند مانع از حرکت رو به جلوی کشور شود، همکاران و شاگردان شهید فخری‌زاده و سایر شهدای علمی و هسته‌ای، راه را ادامه داده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، افزود: خلأ و فقدان این چهره‌های علمی برای مردم ما سنگین بوده و از انتشار خبر این شهادت موجی از حزن و اندوه بر قلب تک تک‌شان نشسته و همه انتظار دارند که مسئولان اقدام مناسبی در دفاع از کشور و انتقام خون این شهید بزرگوار دهند.

وی تصریح کرد: ما به ماهیت دشمن آگاهی داریم و این عمل چهره پلید دشمن را برای ملل، کشورها و افرادی که ماهیت رژیم صهیونیست و آمریکا برایشان آشکار نیست، بیش از پیش نمایان می‌کند. از مسئولان، قوه قضائیه، سپاه، ارتش و وزارت خارجه انتظار داریم در سطح بین‌المللی اقدام مناسبی از لحاظ حقوقی و سیاسی انجام دهند و انتقام خون این شهید گرانقدر گرفته شود.

مجتهشبستری در پایان افزود: پیگیری و محکوم کردن مسائلی مانند ترور شخصیت‌های برجسته ایرانی، در سطح بین‌الملل می‌تواند گامی مؤثر در راه افشاگری علیه ستمگران و جنایتکاران باشد و امیدواریم که اقدامی انجام شود تا مرهم و تسکینی بر دل‌های مردم این سرزمین باشد.

انتهای پیام
captcha