آمادگی طلاب کردستانی برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان
کد خبر: 3939134
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

آمادگی طلاب کردستانی برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در استان کردستان از اعلام آمادگی طلاب برای امداد و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده خوزستان خبر داد.

آمادگی طلاب کردستانی برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در استان کردستان، امروز، 15 آذرماه در نشست معاونان حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: گروه‌های جهادی طلاب استان کردستان در سال‌های اخیر کارنامه بسیار درخشانی در امر خدمات‌رسانی به مردم از خود برجای گذاشته‌اند.

وی افزود: در حوادث و بلایای طبیعی همواره روحانیون و طلاب کردستانی در امدادرسانی پیشقدم بوده و هستند و به عینه شاهد حضور جهادی و داوطلبانه طلاب این استان در حوادثی همانند زلزله کرمانشاه، سیل خرم‌آباد، مبارزه با کرونا و... بوده‌ایم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: در روزهای گذشته بخش‌هایی از استان خوزستان به علت بارش باران دچار آبگرفتگی و سیل شده است. بسیاری از طلاب استان کردستان آمادگی خود را برای امداد و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان اعلام کرده‌اند، لذا هر زمان که مسئولان صلاح بدانند طلاب کردستانی آماده عزیمت به مناطق سیل زده در استان خوزستان هستند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه در کردستان یادآور شد: خوشبختانه تشکیل گروه‌های جهادی در کردستان با استقبال بسیار خوب طلاب روبرو شده است و هم‌اکنون بسیاری از طلاب این خطه در بیمارستان‌ها در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام
captcha