معرفی برگزیدگان مسابقه «من محمد(ص) را دوست دارم» در کردستان
کد خبر: 3939157
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

معرفی برگزیدگان مسابقه «من محمد(ص) را دوست دارم» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از معرفی برگزیدگان مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» در کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» در ماه ربیع‌الاول و با موضوعات ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و حضرت رسول اکرم(ص) در استان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه در پنج رشته‌ عکاسی، نقاشی، روزنامه‌دیواری، دف‌نوازی، کاردستی و هنری و دلنوشته و جملات زیبا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در هر رشته پنج نفر برگزیده شده‌اند که به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان جایزه اهدا می‌شود، افزود: در بخش عکس ستایش احمدی از سنندج، مرسانا کریم‌پور از سنندج، چاوان کرمی از سنندج و غفور معزی برگزیده شدند و هیئت داوران در این بخش کسی را شایسته رتبه پنجم ندانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: در بخش دف‌‌نوازی سیامک امین‌پور از دیواندره، میدیا ناصری از سقز، صلاح هیبت‌رئوفی از دیواندره، کاوان بهمنی از سنندج و سیدامیر محمدحیدری موفق به کسب جوایز این بخش شدند.

وی ادامه داد: در رشته روزنامه‌دیواری فاطمه احمدیان از قروه، آیدا احمدپور از سقز، مارتیا احمدی از سنندج، سنا مرادی از سنندج و آیسان عبدالله‌زاده از سقز حائز رتبه شدند.

حجت‌الاسلام حاتمیان به برگزیدگان بخش کاردستی و هنری پرداخت و افزود: در این بخش هدیه صمدی از سقز، یاسمن احمدپناه از سقز، محمدطاها مرادی از دیواندره، زینب عربیان از قروه و نسیم رحیمی از سنندج برگزیده شدند.

وی برگزیدگان حوزه نقاشی را پریسا توحیدی از سنندج، آزاد کریم‌پور از سنندج، فاطمه اکبری از سنندج، احسان صنعتی صفاخانه از سقز و مژده رحمانی از سقز ذکر کرد و افزود: در بخش دلنوشته نیز رضا عبدی از روستای قزلجه‌کند، زینب ورمقانی از قروه، دنیا طهماسبی از سروآباد لیلا مصطفوی از مریوان و درخش علیرمایی از سنندج از سوی هیئت داوران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند و داوران در این بخش کسی را حائز رتبه نشناختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: در مجموع یک‌هزار و ۱۷۰ اثر از شهر و روستاهای استان کردستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیانگر استقبال خانواده‌های کردستانی از این اثر بود.

گفتنی است، آرمان نصراللهی، شیلان آویهنگی، جمیله معظمی، مسعود مرادی و شادی رهنما داوران این بخش از جشنواره بودند.

انتهای پیام
captcha