16 آذر، روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسل جوان و آینده‌ساز جامعه است
کد خبر: 3939339
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

16 آذر، روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسل جوان و آینده‌ساز جامعه است

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه 16 آذر، روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسل جوان و آینده‌ساز جامعه است در پیامی، روز دانشجو را گرامی داشت.

16 آذر، روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسل جوان و آینده‌ساز جامعه استبه گزارش ایکنا، متن پیام مهندس محسن رحمانی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو به این شرح است:

«روز دانشجو روز اعلام اعتماد و اعتقاد به نسل جوان، پویا و آینده‌ساز جامعه است و پیشروی ارزشمند دانشجویان و دانشگاهیان در همه عرصه‌ها و تحولات ایران، همواره نشان دهنده حضور مؤثر این قشر فهمیم، در صحنه‌های تحقق ارزش‌های ملی و اسلامی است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی دانشجویان و یادآور شهادت سه دانشجوی استکبارستیز است که در محیط مقدس دانشگاه با نثار خون پاک خود، استقلال خواهی ملت ایران اسلامی را به ثبت رساندند و بیداری و آگاهی را جریان دادند و چراغ راهی برای حق طلبی این قشر موثر است.

اینجانب ضمن پاسداشت حضور موثر دانشجویان و دانشگاهیان در تحقق اهداف ایران اسلامی، شانزدهم آذر ماه را به دانشجویان آینده‌ساز میهن اسلامی و دانشگاهیان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت و سربلندی این عزیزان را مسألت دارد».

محسن رحمانی

رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی

انتهای پیام
captcha