تمدید مهلت ثبت‌نام مهرواره قرآنی «طاها» در کردستان
کد خبر: 3939782
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

تمدید مهلت ثبت‌نام مهرواره قرآنی «طاها» در کردستان

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام نخستین مهرواره قرآنی «طاها» تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: روحانیون و طلاب اهل سنت از این دوره استقبال خوبی داشته‌اند.

کمال گرامیان، مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نخستین مهرواره قرآنی با عنوان «طاها» در کردستان به همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مهرواره ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت سراسر کشور بوده و در گروه‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوش‌نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه علاقمندان تا 15 آذرماه فرصت ثبت‌نام در این مهرواره را داشتند، بیان کرد: با توجه به استقبال گرم روحانیون و طلاب و بر اساس نظر دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت مناطق قومی کشور از نخستین مهرواره قرآنی طاها فرصت ثبت‌نام تا پایان آذرماه تمدید شده است.

وی اعلام کرد: این دوره از مسابقات با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به صورت مجازی با عنوان مهرواره قرآنی «طاها» و شعار « قرآن، کتاب زندگی» برگزار خواهد شد.

گرامیان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی عنوان کرد.

وی در پایان یادآورشد: معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیش از این هفت دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را در چند مرحله و به شیوه حضوری برگزار کرده است که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و عدم برگزاری مسابقات به صورت حضوری، هشتمین دوره این مسابقات را در قالب همین مهرواره برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha