پلیس رأفت همراه با اخلاق كریمانه را نسبت به مردم در نظر بگیرد
کد خبر: 3940876
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

پلیس رأفت همراه با اخلاق كریمانه را نسبت به مردم در نظر بگیرد

امام جمعه بوانات با اشاره به فعالیت‌ها و حضور پلیس در عرصه‌های مختلف انتظاری که از نیروی انتظامی می‌رود و محقق شده این است که همچون پیامبر رحمت، رأفت و مهربانی به همراه اخلاق کریمانه را نسبت به مردم در نظر بگیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام علی مدد زارع، امام جمعه بوانات امروز، 23 آذرماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان حضور پلیس در همه صحنه‌ها را چشم‌گیر و تأثیرگذار دانست و گفت: نیروی انتظامی در همه شئون زندگی نقش‌‌آفرینی دارد و این نشان از رحمت الهی است.

وی افزود: انتظاری که از نیروی انتظامی می‌رود و محقق شده این است که همچون پیامبر رحمت، رأفت و مهربانی به همراه اخلاق کریمانه را نسبت به مردم در نظر بگیرد و در عین حال مقتدرانه در جامعه حضور داشته باشد تا مردم امنیت و آرامش را در نام و کنار پلیس احساس کنند.

زارع با بیان اینكه خدمات صادقانه پلیس به شهروندان قابل تقدیر است، گفت: ایستادگی پلیس در بحران‌ها، هدایت و مدیریت آن در مقاطع مختلف با مظلومیت، صبور بودن و اخلاق نیکو صورت گرفته و باعث شده است تا پلیس در قلوب جای گیرد.

ابوالحسن مزارعی، فرمانده نیروی انتظامی بوانات نیز در این دیدار، بیان كرد: وظیفه نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت در جامعه است و اقتدار این نیرو در مقابل هنجار‌شکنان، مجرمین و افراد قانون‌گریز بوده و برای مردم عادی همراه با الفت و مهربانی و ایجاد آرامش و امنیت است.

وی، ایجاد نظم و امنیت در جامعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی مقوله تعامل و همکاری بین تمامی نهادها باید با محوریت ولایت فقیه باشد و در انجام امورات و کارها، توجه به منویات و فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به‌عنوان اصل و پایه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha