آغاز ثبت‌ نام مسابقات قرآن کانون مساجد همدان
کد خبر: 3942007
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

آغاز ثبت‌ نام مسابقات قرآن کانون مساجد همدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان از آغاز ثبت‌ نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کانون‌های مساجد استان هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) خبر داد.

آغاز ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کانون مساجد همدانحمیدرضا ناهیدی‌فرد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از آغاز ثبت‌ نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کانون‌های مساجد استان هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره از مسابقات نوجوانان و جوانان در دو مرحله استانی و کشوری در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ جزء، حفظ کل، اذان، تصحیح قرائت نماز و نقاشی آیات قرآن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ناهیدی‌فرد ادامه داد: مرحله استانی مسابقات در فروردین‌ماه و مرحله کشوری نیز در سه‌ماهه نخست سال 1400 در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته بیش از 600 نفر در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در سیزدهمین دوره مرحله کشوری نیز دو نفر از همدان به مسابقات اعزام شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت فعالیت‌های حضوری در کانون‌های مساجد، سامانه سراسری بچه‌های مسجد راه‌اندازی و در قالب اطلاع‌رسانی، عکس نوشت، مسابقات کانون مساجد و... در حال برگزاری در سامانه است.

ناهیدی‌فرد، بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم که با بیمارستان بعثت انجام ‌شد، امروز همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در راستای گرامیداشت مقام پرستار، گروه سرود کانون مساجد استان در این بیمارستان حضور پیدا کرده و ضمن اجرای سرود از زحمات مدافعان سلامت تقدیر خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha