آموزش مجازی 230 خردسال و نونهال جامعه القرآن خرمشهر
کد خبر: 3942167
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

آموزش مجازی 230 خردسال و نونهال جامعه القرآن خرمشهر

مدیر واحد خردسالان جامعه‌القرآن خرمشهر با اشاره به برگزاری دوره‌های مجازی گفت: چون مخاطب ما کودک و نونهال است، تلاش می‌کنیم به آموزش خود تنوع ببخشیم، از این جهت کار مربیان چندبرابر شده است، چون باید در خانه فضاسازی کنند، روش‌های متنوع آموزش را به‌کار بگیرند تا بتوانند بچه‌ها را جذب کنند.

آموزش مجازی 230 خردسال و نونهالشهناز شاهی، مدیر واحد خردسالان جامعه‌القرآن خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه آموزش‌های مجازی جامعه‌القرآن با قوت ادامه دارد، گفت: در آموزش حضوری، ما به عنوان مربیان آسان‌تر می‌توانستیم پیشرفت و یادگیری بچه‌ها را ارزیابی کنیم؛ اما در آموزش مجازی این ارزشیابی‌ها سخت شده است. برای خانواده‌ها نیز سخت است، اما مربیان و خانواده‌ها تلاش می‌کنند کار را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: چون مخاطب ما کودک و نونهال است، تلاش می‌کنیم به آموزش خود تنوع ببخشیم. واقعیت است که کار مربیان چندبرابر شده چون در کلاس‌های حضوری، فضای بازی و فضای آموزشی داشتیم، اما الان مربیان باید در خانه فضاسازی کنند و روش‌های متنوع را جستجو کنند و به کار بگیرند تا بتوانند بچه‌ها را جذب و برای آنها انگیزه ایجاد کنند.

شاهی با بیان اینکه در حال حاضر 230  خردسال و نونهال در دوره‌های مجازی جامعه القرآن شرکت می‌کنند، افزود: در واحد خردسالان آموزش‌ها در رشته‌های حفظ موضوعی، روخوانی قرآن، روانخوانی و حفظ‌های ترتیبی است.

مدیر واحد خردسالان جامعه‌القرآن خرمشهر ادامه داد: با توجه به سختی آموزش در فضای مجازی و از طرفی مجازی شدن کلاس‌های مدرسه، برخی از مخاطبان ما ریزش کردند، اما از سوی دیگر، مخاطبان جدیدی هم جذب کرده‌ایم و کار ادامه دارد.

وی در پایان گفت: دیگر رویداد خوب جامعه‌القرآن خرمشهر، موفقیت دو خردسال جامعه‌القرآن در آزمون جامعه‌القرآن سال گذشته است که نتایج آن آبان اعلام شد و حسام عموری و سها آل‌علی به عنوان برترین‌های استان انتخاب شدند. این دو در مرحله بعد با حافظان جامعه‌القرآن سایر استان‌ها رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha