ثبت ۷ وقف جدید در بیجار
کد خبر: 3942682
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

ثبت ۷ وقف جدید در بیجار

رئیس اداره اوقاف‌ بیجار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت وقف جدید به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در بیجار به ثبت رسیده که عمده نیت واقفان کمک به نیازمندان است.

حجت‌الاسلام عباس ایزدی، رئیس اداره اوقاف‌ و امور خیریه شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار همواره از محل اجرای امینانه نیات واقفان، اقشار آسیب‌پذیر جامعه را مورد حمایت خود قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار افزود: 300 بسته معیشتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف‌ بیجار بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در قالب کمک‌های مؤمنانه، طرح شهید سلیمانی و اجرای نیات واقفان بیش از ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کنونی جامعه نیات واقفان به منظور کمک و حمایت بیشتر از نیازمندان در بخش‌های مختلف باید تغییر کند، عنوان کرد: ۸۰۰ نیت وقف در کشور شناسایی شده است که باید واقفان را با این نیات آشنا کرد.

حجت‌الاسلام ایزدی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت وقف جدید به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در بیجار به ثبت رسیده که عمده نیت واقفان کمک به نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha