برگزیدگان «یلدای زینبی» معرفی شدند
کد خبر: 3943011
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
در استان فارس؛

برگزیدگان «یلدای زینبی» معرفی شدند

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پروش فارس از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات یلدای زینبی و تولید فیلم کوتاه پویش #یلدای_مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید خادمی، رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس، امروز، سوم دی در جمع خبرنگاران گفت: در پی برگزاری جشن‌ها و مسابقات با عنوان جشن‌های هفت گانه یلدای زینبی (تقدیر از کادر درمان)، از بین هزاران شرکت‌کننده، هفتاد نفر به قید قرعه انتخاب شدند که اسامی برگزیدگان بر روی کانال farsfarhangi شبکه شاد قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین با راه‌اندازی  پویش #یلدای_مجازی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان، هر شخص با تهیه یک فیلم کوتاه دوستان، آشنایان و هم استانی‌ها را توصیه به ماندن در خانه در شب یلدا کرد که در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر واقع شد.

خادمی بیان كرد: در پویش یلدای مجازی  8100 کلیپ به شناسه تعیین شده در کانال فرهنگی، هنری آموزش و پرورش فارس در شبکه شاد (farsfarhang) ارسال شد که از بیست نفر به قید قرعه تقدیر خواهد شد و اسامی این افراد در کانال قرار داده شده است.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: مبالغی به‌عنوان هدایا برای برگزیدگان این مسابقه و پویش در نظر گرفته شده است که به شماره کارت‌های اعلام شده توسط خود افراد، واریز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha