محفل قرآنی به یاد سردار دل‌ها در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3943074
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
با حضور سیدمحمد جواد حسینی؛

محفل قرآنی به یاد سردار دل‌ها در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم امروز در امامزاده پیرمحمد سنندج به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: استان کردستان امروز، چهارم دی‌ماه میزبان قاری بین‌المللی استاد سیدمحمد جواد حسینی خواهد بود.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم طی امروز، چهار دی‌ماه در امامزاده پیرمحمد سنندج خبر داد و افزود: این محفل انس با قرآن به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با حضور جمعی از قاریان و فعالان قرآنی در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد(ع) سنندج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه این محفل نورانی انس با قرآن به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون اعلام فراخوان عمومی برگزار می‌شود، بیان کرد: در راستای بهره‌مندی مردم قرآنی استان کردستان از این محفل نورانی قرآن این برنامه از طریق کانال آپارات اداره کل اوقاف و امور خیریه به آدرس kordestanawqaf به صورت آنلاین پخش عمومی خواهد شد.

وی به برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شامگاه گذشته، سوم دی‌ماه در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد(ع) سنندج اشاره و عنوان کرد: در این برنامه قاری استانی جبار زندسلیمی از قاریان برتر استان به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداخت و ماموستا احمدی از روحانیون اهل سنت سنندج آیات تلاوت شده را تفسیر کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد كرسی‌‌های تلاوت در سراسر میهن اسلامی، برگزاری محافل تلاوت و استماع كلام‌الله مجید، معطر شدن فضای قرآنی كشور به عطر تلاوت و صوت قرآن كریم و تبدیل امامزادگان و بقاع متبركه به قطب فرهنگی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در بقعه متبرکه امامزاده پیر محمد(ع) سنندج به صورت آنلاین برگزار شد.

انتهای پیام
captcha