توزیع بیش از 600 بسته‌ معیشتی به نیازمندان در بیجار
کد خبر: 3943334
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

توزیع بیش از 600 بسته‌ معیشتی به نیازمندان در بیجار

رئیس شورای هیئت مذهبی شهرستان بیجار از توزیع کمک‌های مؤمنانه به مردم شهرستان بیجار خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال به مردم نیازمند این شهرستان اهدا شده است.

منصور عباسی، رئیس شورای هیئت مذهبی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی مساجد هیئات مذهبی برای مأنوس کردن مردم با قرآن کریم و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه فعالیت‌های مؤثری در این ایام داشته‌اند.

وی افزود: در ایام کرونا هیئات مذهبی بیجار توانسته‌اند از طریق فضای مجازی ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان داشته باشند و به انتشار مطالب دینی و آئینی و برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان بپردازند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار به نقش مهم و تأثیرگذار هیئات مذهبی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در ایام شیوع بیماری کرونا برای کمک رسانی به نیازمندان نقش پررنگی داشتند و بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد در کنار آنها پیشگام  امر خیر بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با انجام این کارها و کمک به هم‌نوعان می‌توان همراهی مستمر هیأت‌های مذهبی با مردم را نشان داد، گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته کمک معیشتی و خوراک خشک به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال به مردم نیازمند این شهرستان اهدا شده است. هیئت‌های مذهبی با همراهی همیشگی، بر کمک کردن هرچند با سهم کوچک در شرایط سخت به مردم در تلاش هستند.

 

انتهای پیام
captcha