مسابقه عکس‌نوشته «حجاب و عفاف» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3943668
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

مسابقه عکس‌نوشته «حجاب و عفاف» در کردستان برگزار می‌شود

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقه طراحی عکس نوشته با موضوع «حجاب و عفاف» در کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه بانوان و آقایان طلبه استان کردستان بوده است.

کمال گرامیان، مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه طراحی عکس نوشته با موضوع حجاب و عفاف در کردستان برگزار می‌شود که در این مسابقه بانوان و آقایان طلبه می‌توانند شرکت کنند.

وی با اشاره به بخش آموزشی این مسابقه فرهنگی افزود: در بخش آموزش فقط بانوان طلبه با ثبت نام از طریق آیدی @ admin1214 می‌توانند در کارگاه آموزشی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، شرکت کنند.

گرامیان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه که با نرم‌افزار اندروید متن‌نگار آشنایی دارند، می‌توانند طرح‌های زیبای خود را با موضوعات تعیین شده به آیدی اعلام شده، ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه عکس مناسب، نوشته تأثیرگذار، طرح زیبا و ارسال اثر تا 10 دی‌ماه جاری از معیارها شرکت در این مسابقه است، یادآور شد: بانوان طلبه یا روحانی در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری نرم‌افزار هستند به لینک https://survey.porsline.ir/s/dgdp9Kt برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha