۱۰۰۰ روضه خانگی فاطمیه در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3944193
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

۱۰۰۰ روضه خانگی فاطمیه در یزد برپا می‌شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از برپایی یک هزار روضه خانگی به مناسبت ایام فاطمیه و در قالب طرح «هر خانه یک روضه» در این شهرستان خبر داد.

1000 روضه خانگی فاطمیه در یزد برپا می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از اجرای طرح روضه‌های خانگی به مناسبت ایام فاطمیه و در قالب طرح «هر خانه یک روضه» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط امسال در برگزاری مراسم‌های فاطمیه و تأیید روایات معصومان و همچنین تأکید رهبر معظم انقلاب بر برگزاری روضه‌های خانگی این طرح اجرایی می‌شود.

کاظمی ادامه داد: همشهریان عزیز که قصد دارند تا در ایام فاطمیه در منازل خود یک روضه‌خوانی ساده و در جمع خانوادگی آنها صورت گیرد، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر عدد 1 را به سامانه 50005159000007 ارسال کنند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان در قالب این طرح فقط میزبانی را بر عهده دارند و حق‌القدم سخنران با اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد خواهد بود که از محل موقوفات روضه‌خوانی شهرستان تامین می‌شود.

رئیس اوقاف شهرستان یزد بیان کرد: ان‌شاءالله در قالب این طرح یک هزار روضه‌خانگی در ایام شهادت بانوی بزرگوار اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «سوگواره یاس نبوی» در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه اول برنامه‌های سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش زنده از شبکه‌های مجازی در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha