لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در سرمایه‌گذاری ستاد عتبات عالیات
کد خبر: 3946704
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در سرمایه‌گذاری ستاد عتبات عالیات

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سرمایه‌گذاری ستاد عتبات عالیات بر روی ظرفیت‌های استان، ضمن اینکه به رونق استان کمک می‌کند، درآمد مستمری را برای ستاد به همراه دارد و ظرفیت معادن، صنایع و گردشگری، فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند.

ارسالی یکشنبه /// لزوم سرمایه‌گذاری ستاد عتبات عالیات بر روی ظرفیت‌های استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمید ملانوری، استاندار خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 20 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و هيئت همراه، اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات استان می‌تواند با مشارکت مردم بر روی یکی از ظرفیت‌های موجود استان سرمایه‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه با ایجاد درآمد مستمر و پایدار، اقدامات و برنامه‌های ستاد عتبات شتاب می‌گیرد و بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف می‌شو‌د، ادامه داد: این سرمایه‌گذاری، ضمن اینکه به رونق استان کمک می‌کند، درآمد مستمری را برای ستاد به همراه دارد و ظرفیت معادن، صنایع و گردشگری، فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی به پیشتازی سردار سلیمانی در بحث بهسازی اعتاب مقدسه اشاره کرد و گفت: احداث صحن حضرت زهرا(س) اقدام بسیار بزرگی به لحاظ فرهنگی و اجتماعی است.

ملانوری ادامه داد: عظمت آن صحن، ترفیع‌سازی گنبد که در داخل کشور ساخته و منتقل شد و همچنین نامگذاری آن به نام حضرت زهرا(س)، اقدامات در خور توجهی است.

وی با اشاره به اینکه مردم سال‌ها انتظار کشیدند تا در بحث ساخت و سازهای عتبات عالیات، دستی بر آتش داشته باشند، گفت: با راه‌اندازی ستادهای شهرستانی، مردم به عتبات وصل شدند و این ستادها، فرصتی است برای ورود کسانی که تمایل دارند عرض ارادتی کنند و دستی در ساخت و سازها داشته باشند.

استاندار خراسان‌جنوبی به مشارکت گسترده مردم خراسان‌جنوبی در بهسازی عتبات عالیات اشاره و اظهار کرد: این همت بلند مردم، جای تقدیر دارد.

ملانوری با اشاره به مراسم پیاده‌روی اربعین، بیان کرد: این مراسم، همایش بزرگ سیاسی عبادی است که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز به آن عنایت ویژه‌ای دارند. اگرچه بیماری کرونا سبب شد امسال پیاده‌روی اربعین برگزار نشود، اما قطعاً با اتمام این شرایط، این مراسم با حضور پرشور مردم، دوباره از سرگرفته می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت بنیاد زائر در ایجاد زائرسرای ویژه اقشار کم‌درآمد، یادآور شد: اینکه بتوان برای افرادی که تمکن مالی ندارند اما تشنه زیارت هستند، شرایط مناسبی فراهم کرد، قابل تحسین و بسیار ارزشمند است.

در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات ستاد عتبات عالیات و بنیاد زائر ارائه شد.

انتهای پیام
captcha