۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3947195
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
همزمان با ایام فاطمیه؛

۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از توزیع یک هزار و 500 پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای شهرستان‌های درمیان و طبس خبر داد.

ارسالی سه شنبه ///// توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد بخشی، معاون جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، 23 دی‌ماه در جمع خبرنگاران از پخت و توزیع یک هزار و 500 پرس غذای گرم در روستاهای شهرستان‌های درمیان و طبس خبر داد و اظهار کرد: این اطعام همزمان با دهه فاطمیه به همت نیروهای داوطلب خانه‌های هلال این شهرستان‌ها و همکاری خیرین، انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط خانه هلال قهستان در این شهر بین مستمندان توزیع شده است، افزود: ۵۰۰ پرس غذای گرم با همکاری خانه‌های هلال روستاهای دادران، محمدآباد و سرو در مناطق محروم درمیان توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین 700 پرس غذای گرم توسط خانه هلال کریت طبس بین نیازمندان این روستا توزیع شده است.

بخشی با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری‌گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، تصریح کرد: از مردم نوع‌دوست و خیر خواستاریم همچون گذشته ما را در امر کاهش آلام محرومان همیاری کنند‌.

وی یادآور شد: خیران علاوه بر مراجعه به 11 شعبه جمعیت هلال احمر در سطح استان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، می‌توانند از ظرفیت 80 خانه هلال واقع در روستاهای استان برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha