برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان
کد خبر: 3947469
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در مجتمع نور تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی «سبک زندگی قرآنی» به زودی در مجتمع نور تبلیغات اسلامی استان کردستان به همت سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجری اجرای این دوره آموزشی را مؤسسه قرآنی دارالاشراق برعهده دارند، افزود: این دوره آموزشی ویژه معلمان قرآنی استان کردستان بوده که در این راستا مؤسسه قرآنی مجری با آموزش‌و‌پرورش استان کردستان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این گارگاه آموزشی 90 نفر از معلمان قرآن استان مورد آموزش قرار می‌گیرند که طی سه روز در کارگاه‌های تخصصی و عمومی این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد. اساتید این دوره آموزشی یک تیم سه نفره از اساتید برجسته قرآنی کشور هستند که از سوی سازمان دارالقرآن کریم به اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی خواهند شد.

علیپور افزود: کارگاه‌های تخصصی این دوره آموزشی سه کارگاه بوده که شرکت‌کنندگان در قالب گروه‌های 30 نفر در این کارگاه‌های تخصصی شرکت خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی از شرکت‌کنندگان یک آزمون برگزار شده و به کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره صادر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha