آغاز اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ در مؤسسات قرآنی کردستان
کد خبر: 3947952
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

آغاز اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ در مؤسسات قرآنی کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مؤسسه‌های قرآنی استان کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هر ساله با حمایت سازمان دارالقرآن کریم طرح‌های قرآنی ویژه‌ای در سطح مؤسسه‌های قرآنی استان کردستان برگزار خواهد شد که اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن یکی از این طرح‌ها بوده است.

وی از آغاز اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم در مؤسسات قرآنی استان کردستان خبر داد و افزود: در این راستا تربیت 100نفر حافظ جزء 30 در مؤسسات قرآنی کردستان در اولویت قرار گرفت.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به حمایت اداره تبلیغات اسلامی از مؤسسه‌های قرآنی مجری طرح حفظ جزء 30 قرآن بیان کرد: مؤسسه‌های قرآنی از امروز، 27 دی‌ نسبت به ثبت‌نام و آموزش حافظان قرآن کریم در مؤسسه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح دوره تربیت معلم قرآن و حفظ پیش دبستانی قرآن افزود: شش دوره تربیت معلم قرآن تا پایان سال جاری در استان کردستان برگزار خواهد شد که مجری این طرح مؤسسه‌های قرآنی سطح استان هستند.

علیپور با اشاره به اهمیت یادگیری و آشنایی کودکان از دوران خردسالی با قرآن یادآور شد: دوره حفظ پیش دبستانی قرآن یک از طرح‌های موفق سازمان دارالقرآن کریم و تبلیغات اسلامی در این راستا بوده است که ضمن آشنایی کودکان با قرآن زمینه انس و الفت بیشتر آنان با قرآن را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha