مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شد
کد خبر: 3948044
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: به خاطر استقبال گسترده علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات، مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شده است.

مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۷ دی‌ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در اردبیل، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و معارف در سطح استان در طول سال برنامه‌های مختلفی برای برگزاری مسابقات قرآنی در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده‌ایم.

وی با اشاره به این که با هدف مشارکت بیشتر برای شرکت در مسابقات قرآنی مهلت ثبت‌نام را تمدید کرده‌ایم، افزود: به خاطر استقبال گسترده علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات، مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامتان تمدید شده و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: به دلیل شرایط خاص کرونایی در استان، امسال مسابقه استانی مدهامتان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های جوانان فعال در کانون‌های مساجد شاهد مشارکت همه‌جانبه در این زمینه باشیم.

سقاء اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir تا تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه آپلود کنند که با بررسی‌های به عمل آمده نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات بر اساس رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و زیر ۹ سال ویژه برادران و خواهران در نظر گرفته شده است که اطلاعات جامع و کامل در سامانه بچه‌های مسجد درج شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعات مربوطه را از این سامانه دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha