تحقق بیمه بانوان فعال قرآنی کردستانی مستلزم حمایت مسئولان است
کد خبر: 3948213
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

تحقق بیمه بانوان فعال قرآنی کردستانی مستلزم حمایت مسئولان است

رئیس هیأت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی کردستان بر لزوم بیمه شدن بانوان فعال قرآنی استان کردستان تأکید کرد و گفت: تحقق این امر مستلزم حمایت مسئولان ادارات متولی است.

درخش علیمرادی، رئیس هیأت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: هیأت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی با هدف بررسی و رفع مشکلات بانوان جامعه قرآنی استان کردستان تشکیل شده است.

وی با تأکید بر بکارگیری ایده و نظرات بانوان قرآنی استان در رفع مشکلات، افزود: بیمه فعالان قرآنی و جذب و استخدام آنها از مشکلاتی است که بانوان قرآنی با آن روبرو هستند.

وی بیان کرد: برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و مربیان قرآنی از ظرفیت مؤسسات قرآنی نیاز به برگزاری جلساتی با آموزش‌و‌پرورش است.

رئیس هیأت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی کردستان افزود: سعی براین است در هر جلسه از هیأت اندیشه‌ورز چند نفر از بانوان قرآنی استان دعوت و مشکلات و مسائل این قشر بررسی شود.

علیمرادی بر لزوم دعوت مسئولان متولی امور قرآنی در این جلسات از جمله ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و اوقاف و امورخیریه برای رفع مشکلات بانوان قرآنی استان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha