برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در سنندج
کد خبر: 3948591
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در سنندج

پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک سنندج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی دیروز، ۲۹ دی‌ به صورت حضوری برگزار شد.

علی قادری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان ناحیه یک در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و رقابت‌های عترت شامل نهج‌البلاغه در نمازخانه آموزش‌و‌پرورش ناحیه یک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دیروز، 29 دی‌ماه به صورت حضوری برگزار شد.

وی به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کردو افزود: مسابقات قرآنی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عمومی قرآن و نماز، معنویت و بکارگیری معارف و علوم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج بیان کرد: ایجاد انگیزه بین فرهنگیان و بکارگیری آموزه‌های کلام الهی ‌در زندگی فردی و اجتماعی از تأثیرات برگزاری این گونه مسابقات به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: قرآن و فراگیری و به کارگیری آن در تمامی بخش‌های زندگی نقش مؤثری در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی و امنیت و سلامت جامعه دارد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مسابقات در رشته قرائت آرزو حاجی رسولی و در رشته نهج‌البلاغه ناجیه خاتون غنچه با کسب بیشترین امتیاز به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام
captcha