توجه به منظومه فکری امامین انقلاب در فعالیت‌های هنری
کد خبر: 3949447
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

توجه به منظومه فکری امامین انقلاب در فعالیت‌های هنری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر دوری از موازی کاری در ایام‌الله دهه فجر گفت: منظومه فکری امامین انقلاب در کارهای هنری باید مورد توجه قرار گیرد و از هنرمندان انقلابی و متعهد به صورت ویژه تقدیر و حمایت شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، پنجم بهمن‌ در دومین جلسه کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در زمینه اعتلای هنر انقلابی و اسلامی یکی از بخش‌های بسیار مهمی است که در ایام‌الله دهه فجر باید به صورت ویژه پرداخته شود.

وی افزود: با بهره‌مندی از زبان هنر و استفاده از پتانسیل عظیم هنرمندان، ضمن تبیین هنر انقلابی می‌توان به بسیاری از شبهات پیرامون انقلاب اسلامی پاسخ داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با تأکید بر دوری از موازی‌کاری در این ایام بیان کرد: منظومه فکری امامین انقلاب در کارهای هنری باید مورد توجه قرار گیرد و از هنرمندان انقلابی و متعهد به صورت ویژه تقدیر و حمایت صورت گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی در این کمیته برنامه‌ریزی شده است که می‌طلبد به نحو شایسته از سوی صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و استفاده از بستر فضای مجازی اطلاع‌رسانی و پوشش لازم داده شود.

حجت‌الاسلام سادات برگزاری شب‌های خاطره، شب شعر انقلاب و رونمایی از دستاوردها و تولیدات با کیفیت هنری را از جمله برنامه‌های این ایام دانست و تأکید کرد: شرایط حاکم بر کشور می‌طلبد تا با بسیج تمامی امکانات جشن‌های انقلاب به صورت باشکوه به شیوه‌های جدید و نوآورانه منعکس شود.

وی با اشاره به اهمیت کمیته هنری ستاد دهه فجر یادآور شد: در سال گذشته این کمیته توانست در ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان یکی از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر معرفی شود و انتظار می‌رود در سال‌جاری نیز با روحیه جهادی و برنامه‌ریزی منظم و منسجم شاهد اتفاقات خوب هنری در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha