برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان
کد خبر: 3949512
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صورت مجازی گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی از روز گذشته، ۴ بهمن آغاز و تا ۸ بهمن در استان ادامه دارد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی و به منظور حفظ سلامت دانشجویان مسابقات مناظره دانشجویی امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی از روز گذشته در استان کردستان آغاز و تا چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: مسابقات مناظرات دانشجویی فرصتی برای یادگیری بهتر، بالا بردن روحیه انتقادپذیری، افزایش فن بیان و قدرت سخنرانی در جمع را به دانشجویان القا خواهد کرد.

وی از حضور هشت تیم از دانشگاه‌های مختلف استان کردستان در این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی خبر داد و ادامه داد: این هشت تیم روز گذشته چهار مناظره را به صورت مجازی برگزار کردند.

آوج یادآور شد: مرحله نیمه‌نهایی و نهایی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی روز‌های دوشنبه، ششم بهمن‌ماه و چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تیم برگزیده به مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات راه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha