اهدای تبلت به دانش‌‌آموزان نیازمند بیجاری
کد خبر: 3949987
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

اهدای تبلت به دانش‌‌آموزان نیازمند بیجاری

مدیر آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان بیجار گفت: خیر نیک‌اندیش مصطفی خضری، ۱۱ دستگاه تبلت به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بیجار اهدا کرد.

غلامرضا جعفری، مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تقدیر از حمایت‌ها، همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران با آموزش‌و‌پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مجازی برگزار شدن کلاس‌های درس، دانش‌آموزان برای حضور در کلاس درس نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند اما متأسفانه تعدادی از دانش‌آموزان به این امکانات دسترسی ندارند که امیدواریم به همت خیرین و مدیران این مشکلات رفع شود.

وی به اجرای طرح «پویش مهربانی» برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و افزود: به همت خیر نیک‌اندیش دکتر مصطفی خضری، 11 دستگاه تبلت به ارزش 400 میلیون ریال خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان بیجار با اشاره به اینکه تاکنون 41 دستگاه تبلت از سوی خیرین بیجاری برای دانش‌آموزان خریداری شده است، بیان کرد: از این تعداد 25 دستگاه تبلت به ارزش 750 میلیون ریال به همت شرکت فولاد کردستان خریداری شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی افزود: شش دستگاه تبلت دیگر به همت خیرین مدرسه‌ساز بیجار به ارزش 120 میلیون ریال خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند جهت بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی اهدا شد.

جعفری یادآور شد: امیدواریم به همت خیرین شهرستان بیجاری بتوانیم برای تمام دانش‌‌آموزان نیازمند بیجاری تبلت خریداری شود تا زمینه بهره‌مندی از کلاس‌های مجازی و شبکه شاد را برای آنان مرتفع کنیم.

انتهای پیام
captcha