فراخوان ثبت‌نام کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان
کد خبر: 3950150
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

فراخوان ثبت‌نام کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از اعلام فراخوان ثبت‌نام کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی از امروز، ۸ بهمن خبر داد و گفت: معلمان دینی و قرآن آموزش و پرورش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای پیروی از رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت تبیین و معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی، دوره سبک زندگی قرآنی ویژه معلمان آموزش‌وپرورش در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی به همت سازمان دارالقرآن کریم، تبلیغات اسلامی استان کردستان و مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج با حضور اساتید کشوری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از اعلام فراخوان ثبت‌نام کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی از امروز، هشتم بهمن‌ماه خبر داد و بیان کرد: معلمان دینی و قرآن آموزش و پرورش باید نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از قدم‌های اساسی برای فراگیر شدن الگوی سبک زندگی قرآنی در جامعه، برخورداری از اساتید توانمند در اين بخش مهم است، بیان کرد: معرفی و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی نیازمند تسلط بر مبانی اندیشه اسلامی است، که این دوره در این راستا برگزار خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان‌های سنندج، مریوان و سقز برگزار می‌شود، اعلام کرد: کتاب «سلسله مباحث زندگی قرآنی جلد یک» منبع این دوره سبک آموزشی زندگی قرآنی بوده است.

وی تعداد جلسات این دوره سبک زندگی قرآنی را ۱۶ جلسه بیان کرد و یادآور شد: این دوره آموزشی در ۳۲ ساعت برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha