محافل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3951185
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

محافل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر بیش از یک هزار سبد کالا از محل اجرای نیات واقفان خیراندیش کردستانی خریداری شده و بین مردم مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

وی ارزش این میزان سبد کالا را یک میلیارد تومان دانست و افزود: سبدهای کالا بین مردم مناطق محروم شهرستان‌های سنندج، سقز و قروه در ایام الله دهه مبارک فجر توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری محافل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در استان کردستان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یک سری از برنامه‌های فرهنگی این ایام در کانال‌های بقاع متبرکه و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی دیگر اداره اوقاف و امور خیریه نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، غبارروبی بقاع متبرکه استان، برپایی محافل انس با قرآن، پخش گلبانگ الله اکبر در بقاع متبرکه استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم دعای توسل در بقاع متبرکه شهرستان‌های قروه و بیجار، برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از سایر برنامه‌های اجرایی دهه فجر اوقاف و امور خیریه کردستان است.

وی یادآور شد: از طریق فضای مجازی محتوای فرهنگی و تبلیغی ویژه دهه فجر و انقلاب اسلامی ایران و در کانال‌های بقاع متبرکه استان کردستان اکران می‌شود که امیدواریم مورد توجه مخاطبان اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha